KONTEKST

Sektor turizma u BiH doživljava kontinuirani rast u broju posjetitelja u proteklih nekoliko godina, uz povećanje broja noćenja. On se pojavljuje kao jedan od vodećih sektora u BiH. Međutim, mnogi turistički potencijali su i dalje neiskorišteni i zahtijevaju poboljšanja i jači marketing. Osim toga, poboljšana veza između dostupnih turističkih proizvoda i usluga, kao i uključivanje drugih, bi upotpunilo, obogatilo i ojačalo postojeću turističku ponudu.

CILJ
Konkurentnost u sektoru turizma unapređena

NAŠ PRISTUP

Uz korištenje pristupa razvoja lanaca vrijednosti u ekonomskom razvoju, EU ProLocal program je prepoznao potencijal u razvoju lanca vrijednosti u turizmu, odnosno Parka prirode “Blidinje” na području Hercegovine, kroz koji bi se dalje promovisao razvoj ovog sektora.

Naime, park prirode se proteže preko tri bosanskohercegovačke općine i nalazi se u neposrednoj blizini drugih lokacija popularnim po povijesnom, kulturnom i vjerskom turizmu. S jedne strane to stvara mogućnost za općine da sarađuju i pridruže svoje napore kako bi se poboljšala kvaliteta njihove turističke ponude, a sa druge strane, uključivanje ponude parka prirode Blidinje u turističku ponudu šireg regiona će imati utjecaja na produženi boravak turista.

EU ProLocal podržava jačanje ovog lanca vrijednosti kroz:

  • Podizanje svijesti o mjerama zaštite životne sredine, takozvano “ozelenjavanje lanca vrijednosti u turizmu”;
  • Unapređenje saradnje i umrežavanje poduzetnika / aktera u sektoru turizma;
  • Promociju pristupa orijentacije ka tržištu, na primjer, podrška boljem razumijevanju o tome kako dobiti informacije o tržišnim trendovima, i kako bolje ciljaniti tržišta;
  • Identifikaciju kriterija za brendiranje turističke destinacije Blidinje;
  • Promociju uključivanja poljoprivrednih proizvoda u turističku ponudu Parka.